pátek 1. března 2013

Když prohlížeče žerou paměť ...

Používám Kubuntu 12.10, momentálně jádro 3.5.0-26-generic #42-Ubuntu, paměti mám 8GB. Browsery jsou značně hladové, každý má své výhody i nevýhody ...

Hint: CTRL+ESC a pravé talčítko myši nad procesem a "Podrobné informace o paměti" umí zobrazit opravdu pěkný výpis, jak se věci mají.

Opera

Dvanáctka je prostě hladová. I když ... mám v ní otevřeno asi 50 záložek, tak se nemůžu divit. Včera mě už ale dožralo, že zabírá kolem 1,7GB.
Hint: po odinstalování AdBlock nárok klesnul k 1,1GB. Ok, při počtu záložek s tím můžu žít.

Chromium

Jeho 17 (proč tolik?) procesů žralo celkem nějakých 1,1GB. Přitom v něm běží 8 záložek, čili není divu, že se mi to vůbec nelíbilo.
Hint: do spouštěče jsem přihodil --memory-model=low a jsem na cca 500MB.

Firefox

Ten jediný se asi chová normálně ohledně paměti - i se všemi pluginy a asi  20 záložkami se drží těsně pod 600MB. Jen pro info - mezi pluginy jsou i AdBlockPlus, DownThemAll, FireFTP, FlashGot.

A proč který browser používám, to už je na jiné téma - každopádně teď mi konečně zbývá i nějaká paměť pro jiné procesy, včera to už bylo se swapem k vzteku ...

Žádné komentáře:

Okomentovat